.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقا محمدی به استقلال می‌رود؛ نبی به پرسپولیس؛
زلزله مدیریتی در استقلال و پرسپولیس در راه است/نسخه جدید وزیر برای پایان مشکلات مدیریتی آبی و قرمز
موضوع بازگشت مدیران سابق دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در قالب اعضای جدید هیئت مدیره نیز یک ...
زلزله مدیریتی در استقلال و پرسپولیس در راه است/نسخه جدید وزیر برای پایان مشکلات مدیریتی آبی و قرمز

به گزارش شمال نیوز، اتفاقات اخیر در اردوی سرخپوشان پایتخت و تنش میان مدیران باشگاه و کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس این پرسش را نزد افکارعمومی به وجود آورد که دیدگاه مسوولان وزارت ورزش و جوانان در قبال این اتفاقات چیست؟

 

برخی مدعی شدند که کیومرث هاشمی همانگونه که در ماجرای اختلافات مدیریتی در باشگاه استقلال هیچ اظهارنظری نکرد در خصوص پرسپولیس نیز اوضاع به همین منوال است، اما شنیده می شود برخلاف گمانه زنی های موجود مسوولان وزارت ورزش و جوانان به دنبال حل ریشه ای مشکلات دو تیم هستند به همین دلیل از ورود سلیقه ای به این ماجرا خودداری می کنند و به احتمال بسیار زیاد با ایجاد تغییرات اساسی مشکلات دو باشگاه به صورت کامل برطرف خواهد شد.

 

با این فرضیه سوالات و پرسش های جدیدی در ذهن افکارعمومی نقش می بندد که آیا این تغییرات شامل هر دو باشگاه خواهد شد یا صرفا فقط یک باشگاه دستخوش تغییرات مدیریتی قرار خواهد گرفت؟

 

در این خصوص شنیده می‌شود کیومرث هاشمی بدون ایجاد موج رسانه ای و در آرامش کامل از ابتدای فعالیت خود در 110 روز گذشته بررسی های اولیه را به صورت کامل بدون اینکه ماجرا رسانه ای شود، انجام داده و به احتمال فراوان تا پیش از تعطیلی لیگ برای حضور تیم ملی در مسابقات جام ملت های آسیا تغییرات از سوی دستگاه ورزش اعلام و نفرات جدید فعالیت خود را در این دو باشگاه آغاز خواهند کرد.

 

شنیده می شود کیومرث هاشمی از وضعیت فعلی باشگاه های استقلال و پرسپولیس به هیچ عنوان رضایت ندارد به همین دلیل موضوع خداحافظی با علی خطیر و رضا درویش به صورت جدی مطرح است تا نفراتی جدید به عنوان مدیرعامل مسوولیت اداره این دو باشگاه را برعهده گیرند!

 

هرچند هنوز منابع رسمی از سوی وزارت ورزش و جوانان به شکل رسمی در این ارتباط اظهارنظر نکردند اما منابع خبری به خبرنگار ان خبر دادند، کیومرث هاشمی مطالعات و بررسی های نهایی خود را انجام داده و تغییر در آستاتنه شکل گیری است.

 

شنیده می شود دستگاه ورزش قصد دارد هدایت امور مدیریتی در استقلال را به علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو سابق هیئت مدیره این باشگاه بسپارد تا او تیم مدیریتی مدنظر خود را بر اساس مشورت با وزیر ورزش و جوانان انتخاب کند، گویا به دلیل برخی مشکلات شخصی مذاکره نهایی میان او و وزیر ورزش و جوانان هنوز برگزار نشده اما تا این لحظه او جدی ترین گزینه برای ایجاد تحول در ساختار مدیریتی استقلال است.

 

در خصوص پرسپولیس هم شنیده می شود با توجه به روابط نزدیک کیومرث هاشمی با مهدی محمد نبی نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال احتمالا او گزینه نهایی مورد وثوق وزیر برای سامان بخشیدن به اوضاع مدیریتی پرسپولیس خواهد بود. البته به دلیل اینکه نبی در حال حاضر به همراه تیم ملی به ازبکستان سفر کرده هنوز جلسه نهایی میان او و شخص وزیر برگزار نشده اما احتمالا پس از بازگشت تیم ملی این اتفاق رخ خواهد داد و تغییرات در این حوزه نیز عملیاتی خواهد شد.

 

موضوع بازگشت مدیران سابق دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در قالب اعضای جدید هیئت مدیره نیز یک گمانه زنی رسانه ای است و صحت کافی ندارد، چون هنوز مذاکره نهایی میان گزینه های موردنظر وزارت ورزش و جوانان انجام نشده تا درباره انتخاب نفرات تصمیمی اخذ شود.

 

اگر وزیر ورزش و جوانان بتواند گزینه های مدنظر خود را برای سامان بخشیدن به اوضاع مدیریتی دو باشگاه متقاعد سازد به نظر می آید هر دو باشگاه به صورت جدی در ساختار مدیریتی متحول شود،از طرفی دیگر گفته می شود پس از مذاکرات مستقیم وزیر ورزش و جوانان با احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی بناست انتخاب اعضای موردنظر این وزارتخانه با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان صورت گیرد تا مشکلات قبلی تکرار نشود و یک تیم یکدست و همراه به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره دو باشگاه انتخاب شوند./ قدس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 آبان 1402
عملا با این جابجاییها و دخالتها وعزل نصبها بحث خصوصی سازی با این همه فیلم و شوی تبلیغاتی دولت بویژه اقای قربانزاده بورس وخصوصی سازی یعنی خداحافظ واگداری ومردم سرکار بودندو بازی از نو ودولت هم دست بر دار نیست ونمیخواهد این دو تیم را ول کند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.